Atsiliepimai
Aprašymas
Reklama mus skatina pirkti prekes ir paslaugas, kurių nereikia, už pinigus, kurių neturime...
Reklama ir žiniasklaida visada buvo, yra ir bus galinga jėga, formuojanti žmonių nuostatas ir jų elgesį. Ji gali padėti pažinti vertybes, susipažinti su įvairių laikotarpių kultūra iš arčiau, o kartu ir prognozuoti ateitį.
Mokomojoje knygoje „Reklama: tarp klasikos ir modernumo" apžvelgiama reklamos raida nuo antikos laikų iki šių dienų. Šioje pirmojoje leidinio dalyje daugiau dėmesio skiriama klasikinėms reklamos priemonėms ir būdams, jų ryšiui su kitais rinkodaros komplekso elementais. Į reklamą pažvelgta kaip į vieną svarbiausių integruotų rinkodaros komunikacijų (IRK) priemonių. Knygoje ne tik aptariami reklamos būdai, šiuolaikinės priemonės ir jų parinkimas, bet ir pateikiama konkrečių pavyzdžių, naujausių žiniasklaidos statistinių duomenų, užduočių ir klausimų.
APIE KNYGOS AUTORIUS
Almas Rupšlaukis
Kauno technologijos universiteto vadybos mokslų magistras, Lietuvos aukštosiose mokyklose dėstė vadybos ir rinkodaros dalykus. Yra mokslinių straipsnių ir metodinių priemonių autorius. Praktinė veikla susijusi su prekių ženklų rinkodara ir pardavimais.
Bronislovas Čereška
Vilniaus universiteto docentas, vienas iš reklamos teorijos pradininkų Lietuvoje. Ilgametis VU Prekybos ekonomikos katedros vedėjas, dekanas. Mokomosios knygos „Reklama: teorija ir praktika" ir daugiau nei 40 mokslinių straipsnių autorius, prisidėjęs prie reklamos programų rengimo aukštosioms mokykloms.
Darius Jokubauskas
Knygos „Reklama: teorija ir praktika“ bendraautoris, jauniausias visų laikų mokomosios knygos autorius („Reklama ir jos poveikis vartotojui“, oficialus Lietuvos rekordas). Turi daugiau nei 20 metų darbo patirtį rinkodaros ir reklamos srityse, žiniasklaidos ir leidybos kompanijos „Super namai“ įkūrėjas.
Reklama mus skatina pirkti prekes ir paslaugas, kurių nereikia, už pinigus, kurių neturime...
Reklama ir žiniasklaida visada buvo, yra ir bus galinga jėga, formuojanti žmonių nuostatas ir jų elgesį. Ji gali padėti pažinti vertybes, susipažinti su įvairių laikotarpių kultūra iš arčiau, o kartu ir prognozuoti ateitį.
Mokomojoje knygoje „Reklama: tarp klasikos ir modernumo" apžvelgiama reklamos raida nuo antikos laikų iki šių dienų. Šioje pirmojoje leidinio dalyje daugiau dėmesio skiriama klasikinėms reklamos priemonėms ir būdams, jų ryšiui su kitais rinkodaros komplekso elementais. Į reklamą pažvelgta kaip į vieną svarbiausių integruotų rinkodaros komunikacijų (IRK) priemonių. Knygoje ne tik aptariami reklamos būdai, šiuolaikinės priemonės ir jų parinkimas, bet ir pateikiama konkrečių pavyzdžių, naujausių žiniasklaidos statistinių duomenų, užduočių ir klausimų.
APIE KNYGOS AUTORIUS
Almas Rupšlaukis
Kauno technologijos universiteto vadybos mokslų magistras, Lietuvos aukštosiose mokyklose dėstė vadybos ir rinkodaros dalykus. Yra mokslinių straipsnių ir metodinių priemonių autorius. Praktinė veikla susijusi su prekių ženklų rinkodara ir pardavimais.
Bronislovas Čereška
Vilniaus universiteto docentas, vienas iš reklamos teorijos pradininkų Lietuvoje. Ilgametis VU Prekybos ekonomikos katedros vedėjas, dekanas. Mokomosios knygos „Reklama: teorija ir praktika" ir daugiau nei 40 mokslinių straipsnių autorius, prisidėjęs prie reklamos programų rengimo aukštosioms mokykloms.
Darius Jokubauskas
Knygos „Reklama: teorija ir praktika“ bendraautoris, jauniausias visų laikų mokomosios knygos autorius („Reklama ir jos poveikis vartotojui“, oficialus Lietuvos rekordas). Turi daugiau nei 20 metų darbo patirtį rinkodaros ir reklamos srityse, žiniasklaidos ir leidybos kompanijos „Super namai“ įkūrėjas.
Atsiliepimai
Taigi – knyga pristato klasikinius reklamos aspektus, pradėdama nuo seniausių reklamos užuomazgų. Dėstymo stilius lakoniškas, tekstui būdinga mokymo priemonės struktūra ir išraiškos formos. Nesiryžčiau komentuoti, kokiam tiksliai skaitytojų ratui knyga būtų naudingiausia, nes į jį gali patekti ne tik formaliai studijuojantys reklamą, bet ir skaitytojai, kurie tiesiog nori susipažinti su reklamos klasika, trumpai apžvelgti reklamą, kaip visumą. O tokiais gali tapti kuo įvairiausių visuomenės sluoksnių ir labai skirtingo amžiaus žmonės. Manyčiau, kad didžiausia knygos vertė – jos aprėptis, bandymas viename leidinyje apžvelgti daugumą klasikinės reklamos aspektų. Papildomai norisi paminėti įdomius istorinius rakursus, pateikiamus pavyzdžius iš Lietuvos. Jų tikrai nepavyktų aptikti kitose šalyse leidžiamuose reklamos vadovėliuose ar populiaresniu būdu reklamos klasiką pristatančiuose leidiniuose. Manyčiau, daugeliui skaitytojų pasirodys priimtinas konkretus ir gana lakoniškas dėstymo stilius – skaitytojui, kuris tik pradeda gilintis į reklamą, tikrai nėra galimybės iš karto susivokti nuomonių kiekvienu klausimu įvairovėje, todėl pravartu pirmiausiai atsiremti į tam tikrą „ašį“ – o ją puikiai nubrėžia šios knygos tekstas. Vėliau skaitytojas galės skaityti šios knygos tęsinį, gilintis į siauresnius reklamos klausimus – tam ši knyga bus padėjusi subalansuotą pamatą. Taigi, galima pateikti labai lakonišką apibendrinimą: knyga pasižymi labai aiškia koncepcija ir neabejotinai turės savo skaitytojų ratą. Lygiai taip pat neabejotina, kad tie skaitytojai lauks antrosios jos dalies, kurioje klasika persipins su naujovėmis.
Labai laukiu 2 dalies